При ударах у впускному колекторі двигуна можливі наступні причини:

  1.   Занадто бідна суміш (неправильне налаштування редуктора, дозатора або підсмоктування повітря);
  2.   Несправність однієї або більше свічок, занадто великий зазор в свічках, несправність накінечніка свічки, несправність високовольтного проводу;
  3.   Пізніше запалювання;
  4.   Несправність клапанного механізму (прогар клапана або клапан “затиснутий”).

У блоці арматури є спеціальний вентиль так званий “швидкісний клапан”, він призначений для закриття видаткової магістралі в разі обриву трубки прокладеної від балона в моторний відсік.

Якщо у Вас на інжекторному автомобілі стоїть газова система «2-го покоління» (подача газу через змішувач), то причин появи CHECK ENGINE може бути кілька.
По-перше, у Вас обов’язково повинен бути встановлений емулятор форсунок, якщо його немає, то CHECK ENGINE з’явиться в будь-якому випадку.
По-друге, при такій подачі газу практично неможливо домогтися правильного регулювання подачі палива на всіх режимах роботи.
На автомобілях з 4-м поколінням ГБО, CHECK ENGINE, може з’явитися при неправильно збалансованому складі паливної суміші. В цьому випадку необхідно просто провести регулювання за допомогою діагностичного обладнання.

Практика показує, що газ ніяк не впливає на довговічність лямда-зонда (ЛЗ). В тому сенсі, що наприклад етилованим бензином можна вивести з ладу ЛЗ, а газом це ніяк не вийти – це перше. Друге – існую ГБО, які в своїй роботі використовують показання ЛЗ, це правильні ГБО, краще зворотного зв’язку ще нічого не придумали. І нарешті, третій момент – якщо Ваше ГБО не використовує ЛЗ, але ЕБУ вашого автомобіля постійно видає помилку про те, що ЛЗ працює не правильно. В цьому випадку треба використовувати емулятор ЛЗ. Це пристрій обманює бензиновий контролер і не дає йому реєструвати помилку.

Відсічення – це властивість мультиклапана обмежувати кількість заправляється в балон газу. Справа в тому, що газ в балоні має властивість розширюватися при підвищенні температури. І для того, щоб балон не «расперло” обов’язкова наявність в балоні вільного місця. Як правило, це “вільне місце” має бути 20% від ємності балона. Ось відсічення якраз і обмежує кількість заправленого газу, щоб залишалося це “вільне місце”. Ні в якому разі не прибирайте цей захисний механізм. Без нього може трапиться розгерметизація балона.

Змішувач (він же розпилювач) – це пристрій який змішує газ, що надходить від редуктора, з повітряним потоком впускного колектора. Змішувач може ставитися до дросельної заслінки і після неї. Змішувачі бувають різного виду. Найпростіший змішувач – це проста трубка c одним або безліччю отворів.

Так можна. Ми пропонуємо клієнтам установку електронного рівня палива з виведенням його показань в салон автомобіля.

Скажемо відразу яких балонів не буває. Не буває кутових балонів, всі газові балони округлі.

Балони бувають двох видів циліндричні і тороїдальні. Циліндричні бувають різного діаметру і різної довжини. Тороїдальні балони, як правило, невеликого обсягу і призначені для установки в нішу запасного колеса. Їх корисний об’єм, як правило, становить 30-98 літрів.

Всі. Встановити ГБО можна на вітчизняний і іноземний автомобіль будь-якого типу кузова і види подачі палива (карбюраторних, інжекторна системи). Щоб переконатися в цьому, ви можете переглянути нашу галерею, де представлені різні марки авто.

Так, ви зможете використовувати і бензин, і газ в якості палива. Перемикач з одного палива на інший буде встановлений в салоні вашого автотранспорту.

Дивився багато фотографій з ГБО. Ніяк не можу зрозуміти. На деяких заправний клапан встановлюється в бампер, на деяких в днище автомобіля, на інших – під лючок бензобака. Від чого це залежить і як впливає на вартість установки?

Справа в тому, що в стандартному комплекті ГБО заправний клапан встановлюється, як правило, в задній бампер або на кронштейні під автомобілем. Комплект для установки клапана в лючке бензобака купується окремо. Слід зауважити, що конструкція автомобіля не завжди дозволяє провести установку даними чином. Оскільки заправку газом здійснює заправник АГЗС, а не власник авто, на зручність експлуатації ГБО це ніяк не відображається.

Стінки газового балона мають досить велику товщину (від 3 мм до 5 мм). Тому газовий балон може бути пошкоджений тільки під впливом понад навантажень (падіння автомобіля в прірву з великої висоти, зіткненням з поїздом). Численні краш-тести довели міцність балонів ГБО.

У радянські часи газові установки Білоруського виробництва вклали в свідомість громадян стереотип про запах газу в салоні. ГБО яке встановлюють в наш час в Україні і країнах Європи мають бездоганну якість і гарантію безпеки, а найменший запах газу, навіть під капотом, є вже дефектом газової установки, який по гарантії вам обов’язково усунуть. При появі запаху газу негайно зупиніться, перекрийте вентилі на балоні і катайтеся на бензині до з’ясування та усунення причин витоку газу.

Газова установка на турбований двигун ставиться так само як і на будь-який інший двигун, турбіна продовжує виконувати свою функцію, змінюється лише вид палива.

Можлива. Для сучасних іномарок, оснащених розподіленою системою вприскування, розроблена система четвертого покоління, що дозволяє отримати від установки ГБО максимальний ефект.

Установка газобалонного обладнання займає від 4 до 8 годин. Залежить від марки автомобіля і комплекту обладнання. У найскладніших випадках – не більше двох робочих днів.

Ми встановлюємо тільки перевірене часом газове обладнання – редуктори Томасетто (Tomasetto), КМЕ, Гюртнер (Gurtner), Атікер (Atiker), газові форсунки Валтек (Valtek), Томасетто (Tomasetto), Хана (Hana), електронні блоки управління СТАГ (STAG) і ЗЕНІТ (ZENIT). Загалом – обладнання тільки високої якості від найкращих виробників ГБО. Варто зазначити, що ми не економимо на витратних матеріалах, всі з’єднання надійні і безпечні!

Так, так як це внесення змін у конструкцію автомобіля. Хоча, це вкрай рідкісний випадок, щоб інспектори державтоінспекції просили документи на газову установку. Тим більше якщо балон в ніші запаски, ніхто і не зверне на це уваги. Наша компанія все ж рекомендує оформляти ГБО офіційно! Тим більше, що пакет документів необхідних для внесення змін до конструкції автомобіля і реєстрації – ми надаємо.

Мабуть, це балон тому забирає місце в багажнику. Правда зараз вже активно використовуються балони монтовані в нішу запаски. А так же частіше доведеться міняти повітряний фільтр і свічі.

Карбюраторні двигуни – 2-е покоління, інжекторні двигуни – 4-е покоління.